مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 16:152020-05-27اقتصادي

کشور شدیدترین دوران مالی را تجربه می کند/ پروژه های عمرانی متوقف نشده است


رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه کشور یکی از شدیدترین و پرمضیقه ترین دوران مالی خودش را تجربه می کند، گفت: هیچ پروژه عمرانی را به خاطر بودجه متوقف نکرده ایم و طبق زمان بندی پیش می رود.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه کشور یکی از شدیدترین و پرمضیقه ترین دوران مالی خودش را تجربه می کند، گفت: هیچ پروژه عمرانی را به خاطر بودجه متوقف نکرده ایم و طبق زمان بندی پیش می رود.

محمدباقر نوبخت در حاشیه بازدید از قطعه پیربازار راه آهن رشت – انزلی، با بیان اینکه خط ریلی گیلان در قطعه های شش و هفت خلیج فارس و دریای عمان را به دریای خزر متصل می کند، گفت: تنها 30 کیلومتر از این قطعه باقی مانده که تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

وی راه آهن گیلان را یکی پروژه بزرگ دانست که عملیات اجرایی آن براساس برنامه پیش می رود و اظهار کرد: اعتبارات لازم برای بهره برداری از قطعه رشت – انزلی تا سال 99 تخصیص یافته است.

معاون رییس جمهور، با بیان اینکه کشور یکی از شدیدترین و پرمضیقه ترین دوران مالی خودش را تجربه می کند، گفت: هنر دولت این است که با اولویت بندی و تخصیص بهینه اعتبارات عمل کند و با صرفه جویی در بخش جاری، نسبت به پرداخت های پرسنلی واقعیت ها را در نظر بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور شدیدترین دوران مالی را تجربه می کند/ پروژه های عمرانی متوقف نشده است

کشور شدیدترین دوران مالی را تجربه می کند/ پروژه های عمرانی متوقف نشده است